Voorbereidingen - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Femke Brink - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Femke Brink - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 November 2015 | Nederland, Heiloo

Het is de avond voor mijn vertrek. Ik ben bezig met mijn laatste spullen inpakken en voorbereidingen voor mijn reis. Afgelopen weken zijn wij druk bezig geweest organiseren van lessen die wij gaan geven in Zuid-Afrika en het plannen van de reis. Daarnaast hebben wij sponsors gezocht. Van de Rotaryclub Heiloo hebben wij sponsorgeld ontvangen waar wij sportmaterialen van hebben gekocht die wij in Zuid-Afrika gaan gebruiken tijdens de lessen. Tevens heeft de Baby Talk ook materialen gesponsord. Hierbij wil ik de sponsoren graag bedanken. Binnenkort zal ik vanuit Zuid-Afrika foto's plaatsen en mijn ervaringen met jullie delen. Ik heb er zin in!

  • 26 November 2015 - 05:10

    Carla:

    Heel veel plezier de komende 10 weken. Maak er wat van maar ga vooral genieten.

  • 27 November 2015 - 08:17

    Mary Dekker:

    Heel veel plezier en succes in Zuid Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Ik ben Femke en ga met drie klasgenoten voor 10 weken naar Zuid-Afrika. Wij gaan hier een vrijwillige stage lopen rond om Phalaborwa. In verschillende dropen organiseren wij sportkampen voor kansarme kinderen tussen de 8 en 17 jaar, zodat ze even los van hun problemen zijn. Ook gaan wij stage lopen op een gehandicapte school. Wij lopen deze stage via de organisatie Teachers for Africa.

Actief sinds 25 Nov. 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 7488

Voorgaande reizen:

26 November 2015 - 05 Februari 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: